Elindult az „Elfüstölt esélyek” nevű prevenciós kampány
Elindult az „Elfüstölt esélyek” nevű prevenciós kampány
Az ND Nemzeti Dohánykereskedelmi Nonprofit Zrt. 2019-ben még nagyobb hangsúlyt fektet a dohányzás visszaszorítására, melynek érdekében komplex, figyelemfelkeltő médiakampány indult a megelőzés és egészségvédelem jegyében.

 Elindult az „Elfüstölt esélyek” nevű prevenciós kampány

 

 

A társaság 2019-ben még nagyobb hangsúlyt fektet a dohányzás visszaszorítására, melynek érdekében november 1-től egy komplex, figyelemfelkeltő médiakampányt indít el a megelőzés és egészségvédelem jegyében. Az „Elfüstölt esélyek” nevű kampány fő célcsoportja a fiatalok, akiknél a dohányzásra való rászokás megelőzése a legfőbb cél. Emellett szól a már dohányzó fiataloknak és felnőtteknek is, egyformán képes megszólítani a különböző hátterű, életkorú, potenciális és gyakorló dohányosokat is.

A különböző felületeken történő megjelenéseken túl a kampány keretében egy edukációs microsite segítségével bárki megtudhatja, hogy milyen egészségügyi következményekre számíthat annak fényében, hogy hány évet töltött el dohányosként. Az érdeklődőket emellett egy applikáció is segíti, amelyet egyedi dizájnja emel ki a megszokott alkalmazások közül, és amely - a leszokást ösztönző funkciókat az érzelmi kötődéssel kombinálva - segíti a dohányzásról leszokni szándékozókat.

 

 

Az érdeklődőket emellett az e-Tüdő nevű - mind ANDROID, mind IOS rendszerre letölthető - applikáció is segíti, amelyet egyedi dizájnja emel ki a megszokott alkalmazások közül, és amely - a leszokást ösztönző funkciókat az érzelmi kötődéssel kombinálva - segíti a dohányzásról leszokni szándékozókat.