Társaságunk a fiatalkorúak dohányzásának visszaszorításáról és a dohánytermékek kiskereskedelméről szóló 2012. évi CXXXIV. törvény rendelkezése alapján, a feladatai ellátása során közreműködik a dohányzás visszaszorítását és az egészségvédelmet érintő feladatokban, melynek érdekében 2019-ben komplex, figyelemfelkeltő médiakampányt indított. A 2019. évi kampány eredményeként több ezer érdeklődőhöz sikerült eljuttatnunk annak üzenetét. Itt azonban nem állhatunk meg, mivel célunk az eddig elért eredmények továbbvitele, a célcsoport minél szélesebb körű elérése. A korábbi kampány kreatív világa és üzenete kapcsán számos pozitív visszajelzés érkezett, melyre tekintettel Társaságunk a 2020. évben újra elindította a komplex prevenciós kampányát, melyhez a már ismert kreatív elemeket használja fel.

A médiakampány részeként még a múlt évben elkészült a kampányoldal, mely az idei kampány során is elérhető az érdeklődők számára. A dohányzó, valamint dohányzásról leszokni kívánó látogatók az oldalra lépve megtekinthetik, hogy milyen egészségügyi következményekre számíthatnak annak fényében, hány évet töltöttek el dohányosként. Pörgethetnek a képzeletbeli kereken és megnézhetik, hogy milyen betegségek esélyeit eredményezheti a dohányzás. A kampányoldalon szakember által összeállított anyagok segítenek, támogatnak a leszokásban, akár azoknak is, akiknek a hozzátartozója, szerette érintett. Tippek, kérdések, amelyeket nem árt tisztázni, következmények és a teljes kampányfilm azok számára is hasznos információkat tartalmaz, akik ugyan nem dohányoznak, de szeretnének pontos képet kapni a dohányzás következményeiről. Kezdjen bele most! Kattintson.