Gyakran ismételt kérdések

1. Kihez forduljak, ha a Portál elérésével kapcsolatban problémáim vannak?

Válasz: Szíveskedjen készletnyilvántartó szoftvere ügyfélszolgálatával felvenni a kapcsolatot.

2. Szükséges-e jelszó vagy biztonsági kód megadása a belépéshez?

Válasz: Nem szükséges, a számítógépen telepített, eredendően a készletnyilvántartó rendszerhez lekért tanúsítvány segítségével történik a felhasználó Nemzeti Dohánybolt azonosítása.

3. Mi a teendő, ha van tanúsítvány a gépemen, mégsem tudok belépni a Portálra?


Válasz:
Kérjük vegye fel a kapcsolatot készletnyilvántartó rendszere ügyfélszolgálatával.

4. Beléphetek-e a Portálra otthoni laptopról?


Válasz:
A Portál csak arról a számítógépről érhető el, amelyen a készletnyilvántartó rendszer fut.

5. Több Nemzeti Dohányboltom van. Lekérdezhetem-e egy gépről a különböző boltjaim adatait?


Válasz:
Nem, mindegyik bolt adatait külön-külön lehet csak elérni az adott bolt készletnyilvántartó rendszerét futtató eszközről.

6. Beléptem a Portálra, de nem az én Dohányboltom címét látom a bal felső sarokban. Mi a teendő?


Válasz:
Kérjük vegye fel a kapcsolatot készletnyilvántartó szoftvere ügyfélszolgálatával és jelezze feléjük ezt a problémát.