1. Kihez forduljak, ha a Portál elérésével kapcsolatban problémáim vannak?
Válasz: Szíveskedjen készletnyilvántartó szoftvere ügyfélszolgálatával felvenni a kapcsolatot.
2. Szükséges-e jelszó vagy biztonsági kód megadása a belépéshez?
Válasz: Nem szükséges, a számítógépen telepített, eredendően a készletnyilvántartó rendszerhez lekért tanúsítvány segítségével történik a felhasználó Nemzeti Dohánybolt azonosítása.
3. Mi a teendő, ha van tanúsítvány a gépemen, mégsem tudok belépni a Portálra?
Válasz: Kérjük vegye fel a kapcsolatot készletnyilvántartó rendszere ügyfélszolgálatával.
4. Beléphetek-e a Portálra otthoni laptopról?
Válasz: A Portál csak arról a számítógépről érhető el, amelyen a készletnyilvántartó rendszer fut.
5. Több Nemzeti Dohányboltom van. Lekérdezhetem-e egy gépről a különböző boltjaim adatait?
Válasz: Nem, mindegyik bolt adatait külön-külön lehet csak elérni az adott bolt készletnyilvántartó rendszerét futtató eszközről.
6. Beléptem a Portálra, de nem az én Dohányboltom címét látom a bal felső sarokban. Mi a teendő?
Válasz: Kérjük vegye fel a kapcsolatot készletnyilvántartó szoftvere ügyfélszolgálatával és jelezze feléjük ezt a problémát.